21.32

Nu har jag precis kommit hem från mormor &morfar. Har käkat god massa mat, plus lite godis också. Fick ett ägg även av mormor så nu har jag massor, och jag vill egentligen inte ha nått. Gav bort hälften till min kusin, småbarn vill alltid ha mer godis.
Var rätt kul att träffa kusinerna, även fast de är i den jobbiga ålder så var det helt okej. Har inte träffat dom på jättelänge även fast alla bor i köpingen.
Men nu mår jag iaf illa av all mat, godis och dricka så tänkte bara lägga mig framför teven och kanske se en film. Ska sova riktigt länge imorgon tänkte jag, vila upp mig så jag orkar gå ut och springa imorgon. Har ju inte gjort det sen tisdags så ska det vara något jag ska göra regelbundet borde jag göra det imorgon så det inte bara rinner ut i sanden som den oftast gör för min del.
Men god natt gott folk.

Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt glest med uppdateringar idag Petra. Jag är besviken!

2010-04-03 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0