4/3 Söndag

idag sov jag länge, ända till halv ett. Riktigt skönt. Känns som jag inte fått sovit ut på flera veckor. Får passa på nu på lovet, är väl det dom är till för eller hur?
Idag ska jag träffa Emelie, har inte träffat henne på flera veckor heller så nu är det allt tid för lite mys. Är sjukt sugen på pizza också, men ingen verkar vilja äta det.. vad är det för fel på folk? ingen tackar väl nej till pizza?
Mamma och pappa är inte hemma så jag och min bror skulle göra våran mat själva.. och ja det brukar sluta med att man beställer pizza, både gott och enkelt ju. Tänk er krispiska kanter, rinnande ost och den goda doften av pizza.
Nej nu ska jag ringa linn.. hon måste följa med mig och äta, hon har inget val!
Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0