7/4 Onsdag

Idag är det onsdag vilket betyder åter igen arbete. Fast idag är det troligen sista gången, kanske, beror på om jag känner att det räcker eller inte. Tror faktiskt att jag ska jobba nån mer dag.. då får jag både lära mig jobbet bättre och så får jag mer pengar, haha.

Idag är det rätt varmt ute, hela 9 grader. Men var är solen?? Man vill ju inte gå ut bara för att det är lite varmare, sol måste man ju ha också! Alla säger att det är typsikt april-väder när det ena dagen är skinande sol och andra dagen snö. Men jag har inget minne av att det har varit såhär förut. Regn och sol, visst, det har hänt.. men snö? Nää det tror jag inte!

Nu måste jag gå och göra mig iordning, måste hinna leta fram papprerna jag fick av chefen, skulle ha med dom idag.. men var i helvete har jag lagt dom? Detta är nackdelen med att ha ett ostädat rum, man hittar inte ett skit. Tror dammråttorna under sängen måste ha käkat upp allt. fyfan!!
Nej men då kanske det är dags att sätta igång och leta då.. hörs ikväll när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0