första dagen på jobbet

Nu är första dagen avklarad!! Gick faktiskt väldigt bra, var inte alls så farligt som jag hade tänkt mig att det skulle va. Nog för att jag inte fått torkat något arsle än, men jag har sett någon som gjort det iaf! Vissa tanter och gubbar är ju faktiskt riktigt söta. Plus att personalen är jättebra också så jag kommer nog trivas rätt bra ändå. Imorgon jobbar jag kväll och mamma sa att det inte alls var lika farligt då. Vart faktiskt rätt mycket sitta tid då man inte hade något att göra men kan va rätt skönt det med.
Har til loch med fått vara med om jobbiga gubbar som inte gör som man vill.. så ja det lär nog gå rätt bra ändå. Tack och lov för det!!!


jag tror att jag kommer klara detta trots allt. Fan vad jag är bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0