gårdagen

Det börja med att vi gjorde oss iordning och åkte iväg til Mariefred för att titta på deras revy. Vi tänkte att vi kunde överraska Kersti lite men hon var ju självklart inte där. Men revyn var rätt bra ändå, man hade nog fattat mer om man var en Mariefredsbo i 40-års åldern, men lite kunde man skratta åt ändå. Eftersom det slutade tio så blev det en snabb förfest i bilen in. lyssnade på en blandskiva elins syrra hade gjort och drack såklart. Sedan kom vi dit.. gubben i dörren trodde inte det va jag på min bild så jag var tvungen att svara på vad mina fyra sista i personnummret va, och eftersom jag är rätt osäker på dom i huvudtaget så klarade jag mig precis. Där inne va det inte så mycket folk till en början, men de började droppa in rätt fort och tillslut öppnades dörren till andra sidan där folk hade tittat på fotboll. Hade faktiskt väldigt kul, blev bjudna på efterfest hos några gamla ragg men då var redan elins syrra påväg så gick tyvärr inte. Åkte hem åt lite mackor och gick sen och la oss. En kul kväll helt enkelt. Och jag säger som elin, är skönt att man inte slösade ett enda öre :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0