hej igen..

.. nu har jag äntligen fått i mig lite pizza, det satt riktigt bra i magen. Vi gick hem till mig och åt och tittade på Baksmällan, det är allt en rolig film.
Nu väntar jag på att klockan ska bli sju, då ska jag traska iväg till emelie. Blir väl mys och ta igen allt som har hänt. Vi träffas allt för sällan, varför väljer idioten att gå i södertälje för? (förlåt du är ingen idiot!) Ska väl åka dit nån dag och hälsa på också, vet bara inte när det ska bli, rätt mycket nu. Får väl bli någon gång efter musikalen.. då är man ju trots allt ledig torsdag och fredag! Wihoo!!! Det ska bli riktigt najs.


Kommentarer
Postat av: Idioten

idiot kan du vara själv förresten :P

Ja men faktiskt, du borde komma upp och se hur hemskt vi har de där uppe ;) saknar dig allförmycket i veckorna <3

2010-04-08 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0