hello my friends..

Goddagens. Har precis vaknat nu, råkade somna när jag kom hem och somnar jag sover jag några timmar, tyvärr. Så lär väl inte kunna sova inatt heller..
Idag var det som sagt musikal hela dagen. Var rätt chill dag, solen sken och eftersom det inte fanns så fruktansvärt mycket att göra satt vi mestadels ute i solen och åt glass, jättemysigt! NU håller vi tummarna på att detta väder fortsätter bara.
Idag planerade vi premiärfesten också, nu verkar det bli någon i huvudtaget i alla fall och det gillas, men allt verkar ju inte helt klart än, verkar va lite strul med om vi kan ha en lokal eller om vi tar källaren på nybron som vi ska få hyra. Men eftersom lokalen är billigare och jag är en fattig student så är det rätt självklart för mig.
Men nu måste jag hoppa in i duschen, och äta något, klockan är ju redan halv nio :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0