hemma igen

Föreställningen var grym! Det gick riktigt jävla bra, alla var taggade och publiken älskade oss, alla stod upp i applådtacket! Nu är det bara imorgon kvar, sista föreställningen. Kommer bli riktigt sorgligt, jag vet att Dannie och hennes mamma kommer böla som små barn och eftersom jag inte kan se andra gråta så kommer jag också böla som ett barn.
Elins familj tog massa bilder av oss två efteråt, plus att min familj och hennes syrra tog på oss förra veckan. Så vi har beslutat att klä våran lägenhet i Norge med dessa vädligt snygga bilder på oss. (tänk på att vi fortfarnade har sminket och scenkläderna på oss på dessa bilder) haha
Men nu ska jag käka min ananas jag fick av Elin igår, ska bli himelskt gott!
Gott natt och sov riktigt gott, det kommer jag göra!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0