hemma igen

Nu har jag varit hos emelie. Kollade på How I met your mother och åt ananas (hon känner mig väl) och chips. Tog sedan en promenad, skönt med lite frisk luft. Såg mycket människor som var ute. De två krogarna som finns i denna lilla köping var öppen, och detta händer inte så värst ofta ska jag säga er. Så när det väl gör det så är hela malmköping där.. minus mig då. Vill inte festa med människorna här, känner dom inte så väl. Känns som det bara skulle va pinsamt om jag helt plötsligt skulle ta kontakt med dom i min förra klass. Så nej jag klarar mig bäst här hemma.
Känner mig trött så sätter nog på tv:n och ser om jag lyckas somna.. (tyvärr inte ett skit på tv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0