hemma

Nu har jag äntligen slutat jobbet, var rätt seg nu bort åt kvällen.. men det gick väl bra, lärt mig ännu mer idag! Men det var trots allt inte min sista dag, ska jobba även imorgon. först 8-11 sedan 18-20. Det är dom tiderna det är mest jobb. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket, för mig betyder det bara mer pengar.
orkar inte berätta mer, och dessutom får jag inte säga något heller så.. berättar jag något och nån släkting då kan höra eller se det, och de tror att det är deras släkting jag pratar om så kan de polisanmäla mig.. vilket kan leda till fängelse. Så lika bra att hålla käften!

Sitter för tillfället och samlar mig lite bara, äter äpple och dricker påskmust.. jag som inte ens gillar påskmust!! allt för att göra måltiden lite onyttigare, haha. Snart dags för True Blood som jag självklart måste se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0