I´m back

Nu är jag hemma igen efter en snabb tur til stan. Hade danslektion och var med litegrann faktiskt, men vart svettig av att bara stå typ, haha. De har tydligen hunnit göra en hel jävla koregrafi när jag vart borta som jag nu måste hinna lära mig till slutet av maj.

Håller på och packar och har mig nu. Laddar ipoden, packar ner läxor (usch) och packar ner massa godis, mackor och dricka! Kommer ha värsta packningen på bussen ju, haha. Har också lagt fram kläder som jag ska ha på mig imorgon, blir sköna kläder, orka sitta i jeans hur länge som helt på en buss.. nej jag passar helst det!
Just fan måste ju hinna duscha också.. känner mig rätt stressad. Vi ska åka redan fyra i natt här hemifrån och lite vill man ju hinna sova också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0