I'm back

Petra is in da house..igen! Nu fick jag hjälpa en gubbe kissa, fick stoppa han snopp i ett rör typ. Mycket snoppar, för kvinnorna klarar ju av allt sånt där själva vilket männen inte gör. haha! Nej förlåt, ska inte skratta, menade bara att det finns inte en enda tant där som inte kan kissa själv, medans männen behöver hjälp med det.. skillnaden mellan könen ni vet? Äsch ska sluta snacka om det nu, gör bara bort mig.

Måste bara säga att jag trivs väldigt bra där, tycker det är kul att komma dit. Så trevlig personal också, och det gör ju allt!
Men nu är mina jobbdagar över, ska inte jobba där förens 27 maj igen. Och det är ju ett tag kvar så hinner ta det lite lugnt nu.. eller lugnt och lugnt, är ju för tusan musikal, fan också!! Eller nej det ska bli kul, måstes sluta vara så negativ!!!!!


Gammal bild, från när jag gick i ettan.
Vem kunde tro att denna flicka tillslut skulle ge med sig och jobba med äldre? .. inte jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0