jobb

Imorgon är första dagen på jobbet för min del. Är jättenervös. Drömde om det inatt och det var ju inte direkt en bra dröm, inget gick som det skulle, plus att jag inte alls mindes första dagen jag jobbade vilket betydde att jag inte kunde någonting och alla blev jättesura på mig. Hoppas verkligen inte detta händer i verkligenheten sen.
Har tagit fram kläder som jag måste ha på mig imorgon.. ni alla har väl sett dom där fula kläderna man måste ha när man tar hand om äldre?? plus ett par fula/ sköna tofflor. Ah det är ju tur att det inte finns snygga killar där.
Känner inte för att jobba imorgon, är jättenervös och jätterädd för att inga av de äldre tycker om mig och typ utnyttjar mig bara för att jag är ung och ny. (då menar jag inte utnyttjar sexuellt) Plus att jag börjar kl sju på morgonen, vem fan vill börja så tidigt på sitt lov? nej fyfan. Långa dagar är det också, 7-16 och 12-21. mycket längre än jag brukar va i skolan.
nej oj vad negativ jag låter.. förlåt. Det kommer gå jättebra, positiva tankar petra, positiva tankar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till Petrus :) you can do it!

2010-04-05 @ 18:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0