lost in my dreams

Nu har jag hjälpt min bror med grejs på datan, jag är ju bara för bra! Måste vara den bästa syster någonsin!
Men nu är jag uttråkad och rastlös. Vill göra något men det inte vad.. Jo jag vill sola och bada i ett fint land som Thailand och spana in de snygga solbrända killarna som spelar fotboll på stranden. Jag vill spela volleyboll och impa på de heta killarna som nu slutat spela fotboll för att titta på oss. Jag vill äta glass med en av de heta killarna som blev så impade av oss när vi spelade volleyboll att han bjöd ut mig. Och jag vill promenera i solnedgången med den heta killen efter en bra dejt efter att han bilvit impad av mig när jag spelat volleyboll!!!!

För det första så skulle det inte vara några heta killar som skulle bjuda ut mig, för det andra så finns det inga killar som skulle bli impade när jag spelade volleyboll, för det tredje så kan jag inte spela volleyboll, för det fjärde finns det inga heta solbrända killar här, för det femte så är jag inte ens i Thailand.
Nej bara att fortsätta drömma sig bort. Nu ska jag käka kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0