måste ju kunna roa sig på nått sätt, right?

tiden hemma har varit rätt händelselös faktiskt, inte mycket att göra förutom att sitta vid datorn. Pappa sitter i vardagsrummet och skriker (hammarby är ju på tv), mamma sitter vid den gemensamma datorn och fattar ingenting, och bror min han är inte ens hemma, tror jag, har inte så bra koll på honom. Så det enda jag kan roa mig med nu efter att hunden till och med har dissat mig är att ta bilder. Inte direkt ovanligt eller så.. är så sjukt kul att ta lite fula bilder på sig själv, man får sig ett gott skratt ibland. Tänkte bjuda på ett litet smakprov.



Senare ska ni få se mig som kines.. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0