nya tv:n

Jaha nu måste jag gå ner och hjälpa pappa med nya tv:n också. Känner på mig att det kommer bli som alltid, det går inte som han vill att det ska gå och då blir han arg och skriker lite. Sen ringer han till kundservice men dom svarar inte och då blir han ännu mer irriterad. Sen slänger han manuellen omkring sen lite. Sen kommer jag och testar lite och det blir ju självklart bättre, och då säger han "jaha" lite irriterat för att han inte listade ut det själv. Sen fortsätter han lite till och tilslut funkar allt som det ska. Och då blir han istället stöddig och säger "fan vad bra jag är, jag är geni, ett geni". Sen upprepar han detta resten av kvällen, natten och morgonen. Och varje gång man ska titta på den nya tv så kommer han och säger " funkar det bra? jag är ett geni, ett geni!".
Samma visa varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0