otur..

..är precis det jag har haft just nu. Jag bestämde mig för att gå till affären för att handla frukt och film, men när jag då kommer dit är det stängt! De stängde tydligen sju idag.. varför ska man stänga sju annandag påsk för? känns rätt onödigt enligt mig.
Och om inte det räckte så när jag kom hem och skulle upp på mitt rum snubblar jag i trappen och slåt i knät ännu en gång. Måste få ett slut på alla dessa klantigheter occh blåmärken, gud vill verkligen inte att jag ska ha snygga ben till i sommar och till stundeten. Tänk er.. folk kommer tro att jag har blå strumpbyxor till min klänning eller nått. Så förlåt gud om jag har sårat dig på något sätt, men snälla sluta straffa mig med alla dessa blåmärken.. det är INTE snyggt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0