städning

hatar att komma hem, ska sätta sig ner och äta sin frukost i lugn och ro och då börjar ens mamma skrika på en att man ska hjälpa till att städa. Vi ska alltid städa när folk kommer, och det är ju inte ens någon som märker det! Och vill då min mamma ha det städat kan hon väl göra det själv? alla andra i familjen och resten av släkten bryr sig inte ens. Det är en av anledningarna till att jag hatar att ha folk över. Jag är trött, vill ha min frukost och jag vill titta på film tills alla kommer. Men nej, då ska man städa hela huset, när folket ändå bara kommer hålla till i vardagsrummet. Hatar städning!!!
och för övrigt så är min gröt kall nu och bananen och äpplena i min fruktsallad är helt bruna.. Mmm vilken god frukost och bra dag det vart helt plötsligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0