Tjolahopp

Nu har jag kommit hem efter en mysig dag i stan.

Vi sprang runt halva stan för att hitta ett ställe som hade dubbelrum (hittade tillslut ett). Men medans man sola var det en dunkade ljud som gjorde att vi trodde att det var ett tredje världskrig där uppe, läskigt!
Jag brände rumpan också ,, mina skinkor är helt röd, mycket sexigt, haha.

Sedan blev det fika på Waynes.. blev en Cafe Frappe. (den nya favoriten)

Tre sekunder senare blev vi hungriga och beställde mat.. fick då också en dricka på köpet. (Iste är underbart!!)

Letade också i alla leksaksaffärer efter en blomkrans som vi ska ha på kryssnignen... hittade tillslut en. Men den kostade 70 jävla spänn!!!! (borde dom inte kosta typ 20 kr?) Det gjorde ont i hjärtat att köpa den kan jag säga.. plus att vi märkte senare att den är jättestor, behöver ju inga kläder under för tusan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

hahah sööta! ;D men 70 spänn?! :O hjälp...

2010-04-30 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0