ullareds resa

Igår kom vi som sagt hem från Ullared. Var trevligt men jag tycker det är så jobbigt att åka buss i sex timmar ner och sedan sex timmar hem. Plus att jag hade tänkt sova hela vägen hem för jag var så grymt trött.. men då blev man väckt hela tiden för att man skulle ta en lott så man kunde vinna "fina" priser och sen skulle man köra frågesport. På lotten jag tog vann jag faktiskt.. då kunde man välja i en påse som Ullared hade skänkt. Jag valde ett ljus... och på frågesporten kunde jag inte ett skit.. var massa frågor om nån kommunfullmäktig eller nått liknande, hur ska jag veta saker om det??
Men om man tänker bort dom skitsakerna så var det trevligt, var inte så mycket folk där heller som tur va, annars brukar man kunna få stå i kö i en halvtimme för att komma in och ut! Man fick ju med sig några fynd hem trots allt så man får väl va nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0