vad hände med sovmorgon?

idag när jag åt lunch kom jag och tänka på en sak.. jag tyckte det skulle bli asskönt med lov för då kunde jag vila upp mig och riktigt sova ut. Men vafan, jag får ju inte sova ett skit, måste ställa klockan varenda dag typ. Tisdag jobb= upp tidigt. Onsdag jobb=upp tidigt. Torsdag jobb=upp tidigt. Fredag stan= upp tidigt. Men kul, två nätter kan jag sova så länge jag vill. Men bara för det så lär man ju vakna halv nio och inte kunna somna om. Hur ska jag orka två veckor fulla med musikal sen? Ja det återstår bara att se..

bara för att sova är så himla skööönt!!

Kommentarer
Postat av: heidi

Var glad för att du har ett jobb :o

2010-04-08 @ 10:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0