100812

Honey I´m home!!!
Denna dag på jobbet har varit riktigt seg, den enda jag gjort är att städa omklädningsrummet. Och det kan nog inte ha varit städat på tre år för fyfan vad mycket damm det var uppe på alla skåp. Var kanske en decimeter tjockt lager och då skojar jag inte! Mina lungor och näsa är fulla med damm just nu så jag nyser var 30:e sekund ungefär.. och hostattackerna kommer också med jämna mellanrum.
Men nu är det bara imorgon kvar och då jobbar jag 7-12 sen är jag ledig!!! :D
Har glömt berätta men det var ett missförstånd om mitt schema så alla tider jag hade fått stämde inte.. så hela nästa vecka är jag ledig. Synd med tanke på att jag inte får lika mycket pengar men innerst inne tänker jag " WIHOO, FAN VAD SKÖÖÖNT!!

Men nu ska jag ut och sola en stund, man måste passa på att njuta så länge den är kvar!!

OBS! Påminnelse till mig själv: Packa väskan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0