fördriver tiden

Jag har väldigt tråkigt här hemma, trött men ändå inte trött. Ögonen kliar men det beror nog mest på att jag suttit framför datorn ett tag nu. Inte tänker jag gå och lägga mig heller, jag är ledig imorgon så nu ska jag njuta av varenda sekund (typ).

Den vanliga sysslan vid uttråkhet (heter det så?, uttråkning?) är ju antingen att göra roliga tecknade gubbar eller att ta "charmiga" kort. Lägg märke till kaninöronen.. de är då inte charmiga nånstans men man kan väl iaf lossas.



ett försök till att se ut som en apa. Dock var mina öron alldeles för små.. här har vi inga "farmor vad stora öron du har.."-öron.. om ni fattar?  (rödluvan, vargen.. är ni med?)
Och herregud så risigt hår jag har!! :O haha

Kommentarer
Postat av: josefine

nu är mitt hår ljusbrunt ;D

2010-08-04 @ 11:13:55
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0