God jävla morgon

Usch vad irriterad jag är, har verkligen inte fått den sömn jag behövde. Jag visste att de inte skulle frakta en massa sand i stora lastbilar i morse så då tänkte jag att jag kunde ligga uppe och kolla på Laguna Beach hela natten.. eller typ halva natten.. eftersom jag då skulle kunna få sova i fred.
Men tror ni inte att man blir väckt av något annat då istället? Jo då börjar nämligen brandlarmet på ålderdomhemmet mitt emot oss tjuta kl 5 på morgonen!!!!! Och tycker man att vanliga brandlarm låter högt så har ni inte hört denna, den låter i hela malmköping! Den låter i 5 minuter innan brankåren kommer med blåljus, de står där är kanske 5 minuter med larmet och blåljusen på innan de märker att det inte är någon brand utan bara fel på larmet (har varit fel på den innan). Men sen får de ju självklart inte av det där jäkla larmet och inte heller stänger dom av blåljusen så i hela 15 minuter tjuter det som fan.. KLOCKAN 5 PÅ MORGONEN!! 
 
Visst jag somnade om när de väl hade åkt  men man sov ju inget vidare med tanke på att man hade tjutet kvar i öronen. Vaknade för en halvtimme sen av att mamma och pappa åkte iväg på deras kryssning, så nu ska jag väl försöka bättra på humöret och peppa inför ikväll för då blir det nämligen utgång med brudarna..


Att det ska vara så svårt att få sova ifred?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJSAN ALLA VACKRA MÄNNISKOR



Ni kan besöka min modell&stylistblogg och även ansöka till att STYLAS GRATIS (värde 2000:- och gratis hudvårdsprodukter! )



Alla kan lyckas i livet, själv går min karriär spikrakt uppåt och jag är ett AFFISCHNAMN nu på träffpunkten!



våga lyckas i livet, vi tjejer kan!



lots of love!

- Miss Bill



www.sarabillstroom.blogg.se

2010-08-20 @ 13:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0