Hej snyggingar!

Nu kommer elin snart och jag har inte alls sovit middag som jag sa att jag skulle, men vi får hoppas att det är övertröttheten som slår in senare och inte den vanliga tråkiga tröttheten.
Jag är fixad, en låtlista till göteborg (som vi såklart kommer peppa till nu!) är fixad och.. rummet är inte fixar nej, fan! Äsch ta fram madrass och sånt kan allt elin få jobba med :P haha.

Vi höres för nu ska jag dissa er en stund för lite bus, eller först måste jag kissa men sen, SEN blir det bus! (slår vad om att det kommer sluta med att vi båda sitter och stirrar in i väggen haha)

Nej men hare va! PUSS KRAM NYP I RUMPAN!


Kommentarer
Postat av: idah

följa varann via bloglovin? :)

2010-08-10 @ 20:42:43
URL: http://aydah.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: jag har lagt till dig nu på bloglovin :D hade du lagt till mig? =)

2010-08-10 @ 23:27:56
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0