jävla bank!!

Jag hade tänkt att jag skulle vara duktig och fixa mitt kort så det funkar på internet (glöm och dröm!) så jag gick in på hemsidan där det står steg för steg hur man ska göra.. jag kom till punkt två..!
Först ska man logga in (yes det klarade jag utan problem!) och sedan stod det att man skulle gå in på registrerings-sidan och trycka på registrera dig. Men vafan det finns ingen registreringssida och det står inte registrera dig NÅGONSTANS!! Jag verkligen hatar sånt här, jag känner mig som min pappa just nu som sitter och svär. Men helvetes jävla skit vad dåligt det ska gå. Kom igen, hur svårt ska det va?? tanten på banken sa att det var hur lätt som helst.. DÖ!

ursäkta mitt sammanbrott men sånt här kan få mitt humör att gå ner totalt! Nej nu ska jag deppa med lite chocklad.. PISS!

Sörmlands SKITbank!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0