later on..

Nu har jag ätit mat, tränat (ytterst lite) och duschat. Sitter för tillfället och mejlar med en brud som hade tänkt åka till oslo med några kompisar så vi funderar på om man kanske ska starta ett kollektiv där.. får se vad som händer. Vet inte riktigt om man vågar fixa lägenhet när man inte har något jobb. Och visst jag har hört att det ska vara lättare att fixa jobb på plats men jag har också hört vissa som inte lyckats få något jobb. Och då sitter man där med en lägenhet som ska betalas.
men men vi får se vad som händer.. men jag hoppas verkligen på det bästa, vill så gärna till oslo att jag avlider. Så om det finns någon som vill erbjuda ett jobb där hör av er!! jag tar vilket jobb som helst!

Annars hade jag tänkt försöka lägga mig tidigt ikväll, ska försöka vara duktig och gå upp lite tidigare imorgon, kanske träna, och förhoppningsvis få hämta ut paket! Vill att det ska bli torsdag för jag är riktigt pepp på att skaffa en tatuering nu! :)



sexigt va? hahhahahha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0