Lördag 7/8

Hej på er!
Idag har jag jobbat och jag måste bara berätta om en sak som hände idag. Det finns en jättegullig finsk gubbe som är boende hos oss och han är ju bara allt för rolig. Han säget alltid: Om du tycker jag är för jobbig så säg Håll käften gubbjävel! (tänk er med en finsk brytning)
Och idag när jag skulle servera honom mat så ville inte han ha alls mycket. Då sa jag: Bantar du eller? Och till svar fick jag: Nej! Hur ofta är du ute med hunden? (Jag ser ut som ett frågetecken..) då säger han: Men vadå, jag trodde vi ställde en massa onödiga frågor till varande bara, men jag hade tydligen fel! .. Gubbjäve sa jag och så skrattade han och hoppade så där roligt (han ser ut som en nallebjörn som typ hoppar med kroppen när han skrattar) Ja vissa människor är ju bara för härliga! :)


Nu har jag precis kommit ur duschen och ska bara klä på mig. Emelie kommer vid fem!!!!!! (jag gillar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0