Lördag

TJO!
Gårdagen var faktiskt mycket roligare än jag hade väntat mig. Vi började med lite förfest hos channette sedan skulle vi dra innan tio så vi skulle slippa betala men kön var ju så jädra lång så slutade med att man fick betala inträde iallafall. Men vi träffade lite trevligt folk och dansade som attan, men herregud vad varmt och klibbbigt det var, svetten snålade man ju inte direkt på! Sen blev det lite nattmat och snack med folk så runt 4, halv 5 sussade vi så sött hemma hos channette. Men jag hade riktigt kul faktiskt! Bilder kommer upp lite senare, får se om jag hinner nu för vi ska strax in till grannarna för lite kräftor :)

Pigg och alert med en finne som börjar växa sig stort som ett hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0