LYCKLIG!

Vet ni hur jäkla lycklig jag är just nu? Jag tror aldrig att ni kommer fatta hur glad jag är. Jag och elin har saknat göteborg i en vecka nu, har nästan velat gråta varje dag.. nästan!
Så idag beställde vi ännu en resa dit.. 18-20 september! GAH!!! jag längtar så otroligt mycket, vill bara tillbaka.
Och för endast 1010kr/person.. vi bor på hotell två nätter och sen tåg tur och retur, hur billigt är inte det? SJUKT billigt!!
Nu har jag äntligen något att se fram emot, hur underbart känns inte det? speciellt eftersom jag fick reda på att mitt jobb ska läggas ner redan nu i september.. min sista arbetsdag är på fredag, nästan lite sorgligt! Men det orkar jag inte tänka på nu, för jag ska nämligen tillbaka till underbara GÖTEBORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0