onsdag

Tjena. Idag hade jag ställt klockan tidigt för att min plan var att gå ut och jogga lite sådär på morgonkvisten. Tror ni jag gick upp då? Nej! Klockan ringde och eftersom jag egentligen inte var tvungen att gå upp stängde jag av klockan och sov vidare.
Nu har jag fått order av mor min att städa övervåningen.. speciellt mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Och visst jag erkänner, det är kläder överallt, har inte ens packat upp min väska sen vi var i göteborg haha. Att packa upp väskor är verkligen inte min grej.
Men ska se om jag lyckas ta tummen ur arslet och göra det nu...

Ska söka jobb imorgon också, håll tummarna!!!

bild från göteborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0