saknar teatern.

Jag fick höra av en bekant att det ska spelas in en film i båstad och att de söker en massa statister. Detta låter väldigt intressant och tänkte skicka in min bild så fort vi lyckas hitta hemsidan. (hon hade hört det på radion)

Men detta fick mig att inse att jag saknar teater lektionerna, Kersti och alla andra så otroligt mycket. VI har haft så grymt kul under dessa tre år, för att inte tala om sista året. Jag saknar att få stå på scen, att få fjanta sig, få spela någon annan och att bara ha så jäkla kul!
Jag vill ha alla improvisation övningar igen för fyfan vad grymma vi var. Vill spela upp Gökboet igen för fyfan vad grymma vi var. Vill spela upp Fame igen för fyfan vad grymma vi var. Jag vill utvecklad igen med er!! 
Fattar ni hur grymma vi har varit? fattar ni hur jäkla roligt vi har tillsammans?
Just nu känner jag att jag gärna hade gått om ett år bara för att få ha dessa teaterlektioner igen!..

Har massa minnen från dessa lektioner och föreställningar som jag sent kommer glömma <3














några bilder genom åren.

Kommentarer
Postat av: heidi

Saknar det som fan < 3

2010-08-03 @ 01:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0