Torsdag 19/8

Hej gott folk! Det har inte varit en bra start på denna dag, de håller på och bygger brevid vårat hus så det är lastbilar som släpper av sand där var tionde minut och de började kl 7 imorse. Och de låter riktigt förjävligt!!!
Så jag har varit vaken sen sju ungefär.. har somnat om och vaknat direkt efter igen några gånger och sedan har jag bara legat kvar i sängen för att jag inte orkat resa på mig.. men fyfan om det ska fortsätta såhär varje morgon, jag avlider sakta men säkert!!

idag hade jag tänkt att fixa mitt kort så jag kan betala via internet. Har sagt flera gånger att jag ska göra det men det bli liksom aldrig av. Men eftersom jag nu inte orkat sitta hemma så kan jag lika gärna ta en tur förbi där :)

Men vi hörs senare, ha en bra dag!
Här har ni två snyggvarnings bilder att kolla in och dregla över sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0