böcker

Igår kväll efter att ha läst ca 30 sidor i min bok så insåg jag att det här med deckare inte var min grej, jag fattade ingenting av sidorna jag läst och efter varje mening kom jag på andra tankar.
Så ska jag läsa något borde jag hålla mig till verklighetsbaserade trots allt.. är det enda som får mig att fastna. Låter hemskt att jag gillar att läsa om andras olyckor och hemskheter som hänt i deras liv men så är det.. tycker det är jättespännande. Det är ju inte direkt så att jag skrattar åt dom utan jag tycker det är riktigt hemskt, men samtidigt spännande. Ah men nu fattar väl hur jag menar?

Men iaf, köpte en bok på Coop idag, Trasig, den handlar om en flicka som blir misshandlad som barn. Kan tänka mig att den påminner lite om Pojken som kallades Det, (som för övrigt är ruskigt bra, LÄS DEN!)

Nu ska vi se om jag ska lyckas ta mig igenom denna.. får bli mitt lilla projekt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0