Fredag

Hallå folket där ute! Idag är det fredag vilket betyder att det är idag Malma Marken börjar. För er som aldrig hört talas om det är det malmköpings stolthet i princip.. sveriges störta marknad, varar i tre dagar. Tivoli, artister som uppträder och marknadsstånd såklart.
Ikväll uppträder Darin och detta ska ju jag självklart se, eyy han är söt ju! ;) Min kompis Sara som bestämde sig för att flytta till Eskilstuna för ett tag sen (jsom jag dessutom inte heller har träffat sen dess) kommer på besök så ska skrika lite tillsammans med henne, haha. Sen efter honom är då festen brukar börja men i år ska jag vara tråkig och gå hem och inte festa. Känner inte alls för att dricka eller festa eller vara överdriver social.. så en lugn kväll passar min fint!!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, äta mat (blir kräftor och räkor, me looove!) och sedan göra mig iordning.
Peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0