Goddag

Idag börjar jag inte jobbet förens fyra så min plan var ju att sola hela förmiddagen. MEN då är det självklart lite halvkasst väder, det är varmt men solen är gömd bakom den molntäckta himmlen.. suck!! Typsikt när man väl har tid att få lite färg, alla har börjat bli bruna och jag hatar det för jag är fortfarande vit som ett spöke.

Så deprimerad som jag vart har jag bara legat inne och kollat på tv och känner att jag verkligen inte vill till jobbet senare. Men jobb betyder pengar så det är bara att lyfta på det lata arslet och hoppa in i duschen.

Så nu håller vi tummarna på bra väder imorgon istället för då är jag ledig!!! :)

P.S nu börjar jag längta väldigt mycket till goa göteborg.. kan det inte bli 14 augusti snart? :(

Kommentarer
Postat av: caroline

kolla om du blev utvald:)

2010-07-20 @ 16:41:36
URL: http://carolineklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0