jag har handlat..

.. en del saker. Jag som inte skulle köpa ett skit för att jag måste spara mina pengar egentligen, speciellt eftersom vi nu ska till göteborg. Men aja, svårt att låta bli, de bara skriker Petra liksom! Elakt att ignorera..

3-pack ringar, armband H&M

skjorta Ginatricot

blus Ginatricot

OCH..


en hatt!!! HIttade denna på marknaden och var osäker på om jag ville slänga ut pengar på den (kommer ju säkert aldig användas) Men jag har ju alltid velat ha en.. bara för att liksom, så min älskade morfar offrade sig och köpte denna åt mig! Så snällt.. men nu återstår det väl att se om den bara kommer hänga hemma och se fin ut eller om den faktiskt kommer våga sig på nångång..

150 spänn.. dyrt :S Jag har för mig att marknader ska vara billliga,, men inte då, här fanns det ringar för 500 spänn och tröjor för 650. Vad händer med samhället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0