kväll

Har varit iväg och köpt chips (men nu efter ångrar jag mig och vill ha godis istället, det är som vanligt!) och tänkte nu mysa ner mig i sängen och kolla på film. Min bror har blivit opererad så han har lånat hem en massa filmer av grannen, dock bara en massa skräckfilmer.. och jag vågar inte kolla på det ensam om kvällarna, haha. Nej men allvarligt, jag vågar inte. Kan bara se det på dagarna för då hinner jag glömma bort det innan jag lägger mig. Skulle jag se det nu så skulle jag grubbla och tänka på det hela tiden, då skulle jag inte kunna sova. Haha kalla mig mes om ni vill!!

Just nu håller jag på och försöker få in Kajsa (hunden) här för att mysa lite med mig men hon vill inte, hon bryr sig inte ens om att väda huvudet och titta på mig när jag ropar på henne, hon bara ligger stilla utanför. Tror inte hon gillar mig.. denna teori har jag haft väldigt länge nu och det verkar inte vilka ändra sig heller.. fan!
Men aja jag får ta grodan jag fick i studentpresent, var ju därför jag ville ha den så, haha.

Men god natt gott folk, imorgon ska det föresten bli fint så då blir det solning för hela slanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0