miniturban?


Idag när jag satt hemma och hade det tråkigt så bestämde jag mig för att försöka göra en liten sån här turban-aktig sak som självklart är snygg på dessa två tjejer(men de passar ju för sjutton i allt!!)

Skulle vart bättre med en annan färg eller mönster, inte min favorit med babyrosa med små blommor på kanske?

hej städerska?..

..och hej aladdin!

haha nja vettafan, den här sista var alldeles för stor och den innan helt fel färg, så bra vart det ju kanske inte.. men kul hade jag!!!! satt och skrattade för mig själv hahaha

Måste bara tillägga att det var väldigt skönt, plus att det höll håret borta från ansiktet.. så om man vågar sig på det så ger jag det tummen upp!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0