söndag

Idag har jag solat, första gången på jag vet inte hur länge, blir aldrig av, väljer att sova länge istället medans jag kan. Och sen har jag verkligen inte tålamod att bara ligga dag ut och dag in. Låg i en timme tror jag.. sen gav jag upp och gick upp gör att titta på film. Ska väl kanske gå ut och sätta mig på trappen en stund (en stund= 5 minuter högst!)

Imorgon är det dags för jobb igen vilket jag inte ser fram emot. Nog för att jag trivs rätt bra men det är alltid skönt med lite ledig tid.. ska ju till och med jobba hela helgen, blääää!!!

P.S 14:e augusti dra jag och elin till Göteborg över en natt och gör stan osäker!!! BoYa!!

(det är inte min hatt, testade bara gabbes. Älskar hattar men synd att man varken passar eller känner sig trygg i det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0