vart och storhandlat

Och med storhandlat menar jag matvaror och inte kläder och sånt som alla andra bloggare :P haha.

Jag älskar att storhandla, gå och kolla runt på alla olika varor man inte sett förut och köpa saker man tidigare inte smakat. Man kan bara kasta ner lite grejer i vagnen!! Haha vilken tönt jag låter som..
Men i ett försök att inte låta riktigt lika töntig så var vi faktiskt inne på elgiganten och jysk och lite sånt där också..
  
Jag hittade en klocka inne på Jysk för 99kr. En svart, typ den enda färgen jag inte har..

inne på elgiganten köpe mamma en ny dammsugare, en sån här cooling!! Tycker den är megahäftig, den lyser när man använder den, coolt eller vad? haha

Kommentarer
Postat av: Mia

En sådan har vi oxå köpt! Är nästa lite käääääääär i den ;-)

2010-08-02 @ 21:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0