Yo!

Nu har jag precis kommit hem.. har jobbat och sedan gjort lite tjänster. Fick gå och handla åt min bror, en jävla massa snus och cola, skämdes lite! Har också varit hos mormor coh morfar och vattnat blommor och matat fiskar, även vart på promenad med hunden. Man hinner med mycket när man har hand om huset, haha. Man börjar ju nästan få ett liv..coolt!

när jag gick och handlade märkte jag hur jäkla torrt det är på marken, nästan inget gräs kvar ju..hur sorligt är inte det?


lever vi i öken eller vad?

hittade denna bild hos mormor & morfar.. ja som liten var man allt söt!
(checka boob-grab?!) haha


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, incest är bäst!

2010-07-11 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0