Dagen

har inte blivit mycket uppdatering idag men jag har varit upptagen helt enkelt.
Skulle åka in med tio bussen imorse, men sen bad mamma mig att ta en senare buss så jag kunde gå ut med hunden, sen sa elin att hon skulle hem innan nutida konsten så då blev det att jag tog ännu en senare buss.. så kl 13 kom jag hemifrån efter att ha varit vaken från halv sex. kul!

Kom in till stan vid två, gick iväg till moderna museet där vår nutida konst lektion skulle äga rum.. men till min förvåning var det endast elin där!!! (eller nej jag visste det egentligen redan när jag satt på bussen men ville få det att låta lite mer dramatisk, tveksam om jag lyckades) men vi fick iaf en lite privat rundvisning av våran kära lärare Elisabeth.. förstår mig verkligen inte på modern konst.

Efter det blev det iväg till tuna park där jag skulle leta efter skor. Hittade ett par skitsnygga men grymt obekväma. Fick ont i fötterna av att bara stå upp i en minut, hur skulle jag då klara av en hel kväll? Plus att det var minst 12 cm klack och det kan jag inte alls gå i..  Så det bidde inga skor för min del, bra för min ekonomi men dålig för mig. Men efter det blev det lunch på Max.

Sen kom vi iaf hem, men då var det raka vägen ner till bilbingon för att hjälpa mamma.. fick återigen med mig massa godis hem, att folk inte kan förstå att jag ska vara nyttig och att jag inte kan motstå om det bjuds, fan för er vänliga gubbar!!! haha.

Oj shit vad mycket text det vart...


denna glass var inte så jättegod, den slank ju självklart ner med lite hjälp av elin (som för övrigt slickade sitt papper rent efter kolasåsen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0