egotime

Nu börjar det ju närma sig studenten så kollade igenom lite gamla bilder..


Flugsmällarn i högsta hugg, en flicka måste ju kunna försvara sig..

Jag till vänster

Spice Girls perioden, stod alltid framför tv och dansa till dom. (jag till vänster)

Nu kommer ett litet hopp i åldern men hade inte så mycket kort..

på kryssning i åttan (mitten)

i åttan

i början av nian blev jag brunhårig

klassresa till London i nian

bal i nian

skolavslutning i nian

första året på gymnasiet

andra året

sen blev man brunhårig igen..

sommaren innan trean

i trean var det dags att välkomna Syster Rached (höger)

..och Kitty i Fame! (vänster)

trean

i trean kunde jag inte ta ett kort seriöst..

..nej inte ett enda..

igår


Nu är studenten om 10 dagar och jag ser likadan ut som jag gjorde för 19 år sen.. endast höjd, vikt, och hårfärg som gör skillnad, kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0