finnjävel

Nu menar jag ju självklart inte en som kommer ifrån Finland utan den gäst jag har på näsan. Den jävlen verkar vara här för att stanna.. ca två veckor har gått och det har varken rört eller minskat sig. Och detta oroar ju mig väldigt mycket med tanke på att det är student om mindre än två veckor.. OCH DÅ SKA DEN VA BORTA!!!

Så jag gick därför till Emma-kliniken idag för att höra med henne om hon hade några råd om hur man får bort en stor jäkel som denna. Hon sa att det var viktigt att inte torka ut den (vilket folk är vana vid att göra), för då blev det en skorpa och den skulle synas ännu mer. Sen skulle jag också försöka låta bli den (vilket inte alltid är lätt), fick också med mig en slags salva jag ska smeta på om kvällarna, den skulle väl räcka ca 4 gånger.
Så nu håller vi alla tummarna att den ovälkomna gästen flyttar ut inom en vecka!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0