gårdagen

Gårdagen var helt klart den bästa dagen i mitt liv, fyfan vad kul det var! Jag önskar att man kunde ta studenten fler gånger. Att åka flak var verkligen höjdpunkten, har ont i magmusklerna efter all skrik!
Sen åkte man hem och firade med släkt och vänner, älskade alla presenter jag fick. Runt nio var det dags för förfest hos channette och sedan vidare mot Lokomotivet. Där var det också väldigt kul, trodde dock att jag skulle festa hela natten men när lokomotivet stängde käka vi nattmat och sedan åkte jag hem. Gick väl och la mig runt fyra-fem nångång.
Vid tio imorse kom pappa instormades i mitt rum med visselpipa, inte så värst kul kanske. Men jag somnade om och sov till tre. Nu mår jag faktiskt väldigt bra, lite seg bara men vem är inte det en söndag liksom? 









Orkade inte ladda upp så många bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0