godnatt

Usch jag fick en massa ansiktsmask-klegg i munnen, fy vad illa det smakar i munnen nu! Säkert farligt också, halsen svullnar säkert upp imorgon, men det skulle inte förvåna mig, snygg på studenten?? - glöm det!!

Nu ska jag titta på Sherlock Holmes som jag började titta på igår, får se om jag lyckas ta mig igenom det ikväll istället. Egentligen inte min typ av film men jag tittar på den bara för att Jude Law är med i den (har jag nämnt att han är grymt het?)

Imorgon ska vi hem till mentorn Ewa för att ha mysigt och grilla krov. Hon och jenny (andra mentorn) har nog förberett något men det vet vi inget om än men blir väl säkert lekar eller nån slags tävling som vanligt.

Men hörs imorgon, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0