Har varit ute och sprungit!!

..Ja ni läste rätt! Jag sket i benhinneinflamationen och sprang ändå. Gick till en början en runda i skogen, sen sprang jag upp för skidbacken (asjobbigt, trodde jag skulle svimma) och slutade med lite jogging i skogen hem. Nu är jag genomsvettig och andingen är inte den bästa, får alltid en sån jobbig hosta när jag sprungit. Men jag är sjukt stolt över mig själv, trodde inte jag skulle klara mig upp för backen men det gjorde jag plus att jag sprang hem. Har inte alls ont i benhinnorna nu så måste nog varit underlaget ändå.. sprang på asfalt förra gången och det ska inte va bra har jag hört.


Jag nu - lagom svettig och fräsh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0