instängd

Nu har jag suttit för mig själv på rummet i tre timmar, lyssnat på musik och kollat runt på internet. Stirrat på väggen vid vissa tillfällen och försökt listat ut hur nära molnen var (men såg det genom att titta när solljuset försvann) och om jag har rätt så är det rätt mycket moln på himlen ändå, som minst tittade solen fram i endast en minut.. intressant att veta va?
Vid sånna här tillfällen kan man verkligen undra om jag har något liv eller inte?

Nej jag är så extremt uttråkad så har bestämt en glassdejt med emelie (hon drar ju till P&L imorgon) Ska testa på mjukglassen för första gången i år också, ovanligt sent ute faktiskt.

Nej nu måste jag gå och få någon mat i mig..

smygreklam..

Kommentarer
Postat av: Elin

Smygreklam för mig :D

2010-06-27 @ 18:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0