Måndag

Jaha nu har det lediga livet börjat.. Känns väldigt trist faktiskt, har inget att göra. Ska gå och möta sara vid fyra, den flickan har ju bestämt sig för att ta familjen och flytta till eskiltuna,fy så oförskämt!
Vi ska iaf ta en promenad efter hennes jobb, catch things up lite.

Imorgon ska jag gå på en kurs, lära mig jobbet lite mer ingående. Sitta i en varm lokal från 9-16, känns kanske inte så värst lockande men vad ska man göra?

Nu ska jag bara fortsätta titta på Brook/Hogan knows best.. riktigt roligt faktiskt, haha. Måste sen hoppa in i duschen och tvätta bort studentlukten, orkade inte det igår. Jag är äcklig, jag vet!!

ville inte visa en bild på mig, ni skulle bara bli äcklade, haha. Så det får bli denna bild från studenten, älskar heidis min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0